Isnin, 28 Jun 2010

Hai,

Kami bakal berkongsi ilmu dengan anda mengenai penulisan surat jualan melalui satu mastermind yang akan diadakan dan mastermind tersebut bertajuk :

SESI MASTERMIND

SURAT JUALAN & MENULIS UNTUK MENJUAL

Di dalam mastermind ini kita akan sama-sama berkongsi ilmu dan idea secara teori dan praktikal. Antara perkara utama yang bakal dikongsikan dengan anda adalah:

-Bagaimana anda juga boleh menyampaikan mesej jualan terus kepada emosi pembeli menggunakan konsep PEMIKAT. Tanpa ilmu ini agak sukar menghasilkan mesej jualan yang betul-betul mampu mencipta jualan.

-Langkah demi langkah bagaimana anda boleh menulis dan menghasilkan surat jualan anda sendiri. Jika anda belum pernah menulis surat jualan anda sendiri inilah masanya untuk anda praktikkan. Kami sendiri melakukan servis menulis surat jualan antara RM250 keatas bagi satu surat jualan.

-Bagaimana anda boleh menulis email 'follow up' yang baik yang mampu menaikkan peratus jualan anda. Tahukah anda ramai usahawan sanggup membayar puluhan ringgit hanya untuk menghasilkan satu email follow up dan untuk menempah email 5 email follow up seorang usahawan terpaksa membayar sehingga RM100. Inilah masanya anda mengetahui apakah rahsia disebalik penulisan email follow up dan mulakan penjimatan anda.

-Satu lagi teknik yang belum pernah saya kongsikan dengan sesiapa pun. Teknik ini seumpama menjual ikut jalan belakang dimana tempahan bakal anda terima belum sempat anda menghabiskan mesej jualan anda. Jika anda tahu teknik ini jualan anda meningkat 80%. Saya masih belum mempunyai nama untuk teknik ini namun saya panggilnya surat jualan jalan belakang. Teknik lama yang diperbaharui dengan lebih cekap.

-Tips dan Teknik Pengiklanan serta lubuk-lubuk iklan yang mampu meningkatkan jualan anda!


Lokasi: Kuala Lumpur

Tarikh: 24 Julai 2010

Masa: Akan Dimaklumkan (Mungkin sesi pagi)

* Sebarang perubahan kami akan maklumkan kepada anda

Ya! Mastermind bersama kami.. Dan ianya ibarat Personal Coaching bersama 2 Speaker pada satu hari

Bayangkan harga Personal Coaching untuk seorang daripada kami sahaja dah mencecah berapa RM?


Untuk melihat tawaran kami secara terperinci sila klik ke :

http://www.pemikatjualan.com/mininiaga/

Tiada ulasan: