Rabu, 18 November 2009

Team PEMIKAT Mengumumkan Pra Pelancaran Produk Kami Yang Pertama

Rakan-rakan sekelian,

Kami, Team PEMIKAT yang didokongi oleh 2 Pemasar Informasi. Saya, Zahrul Azua Kamaluddin merupakan penulis buku “Rahsia Membina Senjata Jualan” dan “Rahsia Jurus Pemikat Jualan” berpengalaman memasarkan produk informasi secara offline manakala Safuan aka Sipenglipurlara merupakan usahawan internet sepenuh masa.

Kami telah menghasilkan satu pakej ebook yang kami namakan,

“Rahsia Sistem Pemikat Jualan” (SRPJ)





Ianya adalah pakej ebook yang mempunyai 5 Volum ( 6 buah ebook) yang membincangkan bagaimana menggunakan Kuasa Emosi, Kuasa Penulisan dan Kuasa Informasi bagi memasarkan apa pun jenis perniagaan, produk mahupun perkhidmatan.

Mampu membina nama, meningkatkan kredibiliti serta membina perniagaan walaupun anda masih baru dalam bidang pemasaran informasi.

Oleh itu kami ingin mengumumkan ‘PRA PEALANCARAN’ pakej ebook SRPJ. Kami menjemput anda untuk mendaftar dan menjadi antara terawal bagi pengumuman pelancaran SRPJ kelak.

Atas tanda terima kasih kami, selepas anda mendaftar kami berikan anda sebuah ebook yang bertajuk “Gagal Jual Ebook”. Sebuah laporan yang membincangkan atas pengalaman kami kenapa kami gagal berjaya dalam penjualan ebook.



Diharap dengan pengumuman Pra Pelancaran ini, SRPJ bakal mendapat sambutan hangat dari rakan-rakan sekelian.

Jangan lepaskan peluang sila klik ke www.pemikatjualan.com daftar awal kerana pada pelancaran nanti kami menawarkan tawaran istimewa.

Ucapan terima kasih kami dahulukan.


Team PEMIKAT.

4 ulasan:

LokmanHakim berkata...

Pasti memikat...

zahrulazua berkata...

Insyaallah... harap2 begitulah...

Eruwan Gerry berkata...

Bro,
Congrats di atas penghasilan produk terbaru ini!

Ferwhite By Norul berkata...

Terima kasih bro Irwan